La setmana passada es va acabar el primer torn dels IIMM a ESO. Al llarg de 17 setmanes, els nois i noies d’ESO agrupats en diferents grups segons els seus gustos i preferències han pogut participar en uns tallers de diferents disciplines.
Al taller de música s’han treballat diferents aspectes com la creativitat, la capacitat d’escoltar, el treball en grup, la motricitat fina i a més a més han participat amb un grup instrumental a la cantada de Nadal.
En el taller d’intel·ligència emocional han treballat diferents conceptes: autoestima, aprendre la importància de les emocions positives, saber-les gestionar millor, relacionar-nos millor amb nosaltres mateixos i amb els altres, tenir una actitud positiva davant la vida per tal de viure-la plenament i d’una manera feliç. També han treballat tècniques de relaxació. Han realitzat diferents exercicis amb parella, en grup i individuals per tal de posar en pràctica tots els conceptes relacionats amb la intel·ligència emocional.
En el taller de Fil i agulla han intentat que els nois i noies que el realitzaven aprenguessin la tècnica del ganxet i els punts bàsics d’aquesta manualitat.
El taller de pàdel ha estat un èxit, ja que s´han complert els objectius proposats: els alumnes han creat nous vincles i han desenvolupat les seves habilitats, a partir de l´aprenentatge d´actituds i valors. Han combinat les pistes de l´escola amb les del Club Tennis Olot i ha estat molt enriquidor per a tots.
En el taller de robòtica els alumnes han gaudit amb el seu robot mbot. Han treballat el muntatge dels diferents components del robot i l’han programat, a partir de diverses activitats: missatge amb la pantalla de LEDS, creació musical amb el sensor de so, seguidor de línies i detector d’obstacles. Han estat les primeres passes d’un món tan fascinant com és el de la robòtica.
En el Taller de creació s’han realitzat un munt de manualitats relacionades amb el dibuix, la pintura, la iniciació al bricolatge, l’escriptura creativa, etc. Un taller per passar una estona divertida i deixar anar la creativitat.